9 Kasım 2007 Cuma

Thermaltake ARMOR +



Şimdi böyle şık bir kasa olurda alınmaz mı? Oradan sesler duyuyorum :) çok pahalı, bir kasaya bu kadar para verilir mi? Eğer benim gibi iseniz evet verilir :).

İşin şakası bir yana henüz Türkiye'de yok ama gelince görmek istiyorum kim bilir belki de alırım. Çok meraklısı olduğunu iyi biliyorum kasa ev sunucusu (Home Server) niteliğinde yapılmış. Hdd ve su soğutmalı sistemler için yapılmış bölümler çok daha iyi düşünülmüş. Yandaki büyük fanın büyük ve HDD'ler için kullanılan büyük fan hem sessizlik açısından hemde daha rahat soğutma açısından çok daha iyi olacağı kesin.

Asıl ilginç olan kısımlardan biri arkada yer alan kolu tutup arkaya doğru çektiğinizde anakartı ve diğer kartları yerleştirmek çok daha kolay olacak. 10 adet pci vidasız slot bu kısmı çok seviyorum. Gri ve siyah seçenekleriyle gerçekten benim çk büyük beğenimi alan bu kasayı şiddetle tavsiye ederim. Bende gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. :)


Hiç yorum yok: