17 Ocak 2009 Cumartesi

Filistine Yardım Edelim...

Bir kaç haftadır Filistinde yaşanan olaylardan dolayı çok üzüntü duyuyorum. Çocuklardan ne istiyorsunuz, hiç bir şeyin farkında bile olmadan katlediliyorlar. Binlerce masum insan ölüyor ama kimse birşey yapmıyor. Bunu yapanlar hiç ölmeyeceklerini mi düşünyorlar anlayamıyorum. Bir gün bunların hesabı sorulmayacak mı? Bu gidişe bir dur diyecek baba yiğit yok mu?

Özellikle resim eklemek istemedim. Vahşet görüntülerine dayanamıyorum. Allah yardımcıları olsun. Savaşlar olmasın çocuklar hep gülsün.

Lütfen el birliği ile onlara yadım edelim. Az çok demeden yardım edelim. 1 kuruşa bile ihtiyacı olan bu insanlara yardım edelim. Her şeyden önce onlarda insan ve her insanın yaşamaya hakkı vardır. Hiç bir din yada meshep savaşı kabul etmez.

Bir çok kurum ve kuruluş yardım topluyor. Bende duyurmak için diyanet işlerinin web sitesindeki bilgileri sizlerle paylaşmak istedim. Lütfen sizde ufakda olsa bir yardım edin.

Diyanet Vakfı

Kredi kartı ile bağış
https://bagis.diyanetvakfi.org.tr/index.php?categoryid=12

Vakıflar Bankası
Ankara - Meşrutiyet Şubesi
2035392 No'lu (TL) Hesabı

T.C. Ziraat Bankası
Ankara - Meşrutiyet Şubesi
7967366-5002 No'lu (TL) Hesabı

Kaynak: http://www.diyanetvakfi.org.tr

Hiç yorum yok: