2 Mayıs 2009 Cumartesi

BİR DİLEĞİM VAR SENDEN AMCA

Kendisine sormadan ekledim umarım beni affeder. Paylaşmak istedim.

Nicedir düşlerime girer,
O, pala bıyıklı, ela bakışlı adam.
Okşar saçlarımı, okşar, okşar,
BABAM, uyanırım, içim yanar.

Bir dileğim var senden amca,
Küçük bir öpücük.
Hani her iş dönüşü oğluna kondurursun ya.
Kim bilir, belki okşarsın bile saçımı.

Ağlarsam sakın üzülme ha,
Bunlar mutluluk gözyaşları…
Yıllardır kurumuş sevgi tohumlarını suluyorum.,.
Okşa, okşa saçlarımı amca.

Bir dileğim var senden amca,
En son,kaybettiğim günün sabahı sarılmıştım Ona.
İzin ver doya doya sarılayım sana.
Ohh, baba kokuyor baba.

Varsın bu bayramda yırtık olsun papuçlarım,
Bir parça ekmek, birkaç zeytinle yine doyarım,
Alışkınım ben, oyuncaksız da oynarım,
AMA ya saçlarım, saçlarım… Amca!

Remzi GÜMÜŞ

http://www.denizfeneri.org.tr/

Hiç yorum yok: