26 Haziran 2009 Cuma

YARIM KALDIM

Güzel şiir olurda okunmaz mı? Okumak isteyene :)

YARIM KALDIM

Bir ayrılık kasırgası esti geçti bu yerden,
Çaresizlik sardı yöremi, bir şey gelmiyor elden ,
Bu kadar çok ölçüsüz severken yürekten,
Gidişinle yıkıldım yarım kaldım BABAM.

Yıllar geçti lakin hâlâ kabullenemedim gidişini,
Eskisi gibi yine sana danışıyorum her işimi ,
Yalnız ben değil ,tüm dostlar unutamıyor seni ,
Hasretinle kavruldum ,yarım kaldım BABAM.

Ardından ne hıçkırarak ağlayabildim ne dövündüm,
Ben seni topraklara değil ,yüreğime gömdüm,
Çünkü sen sanki ölü değil , sarı bir güldün ,
Gidişinle yıkıldım, yarım kaldım BABAM.

Kurda kuşa haber sordum senden ,
Kokunu getirmesini diledim esen yelden.
Rüyalarıma girmiyorsun diye yüz çevirdim geceden ,
Hasretinle kavruldum yarım kaldım BABAM.

Felekten ilk yediğim tokattı bu hayatta,
Tek avuntum,bizlerden daha fazla sevilmen Hak katında,
Çok düştüm lakin yine senin yolundayım ve artık ayakta ,
Gidişinle yalnız , yarım kaldım BABAM.

Garip Bahçıvan der :Çok zor babasızlık ,
Hiçbir şey bu denli acı vermez , ne hastalık , ne parasızlık ,
On beş senede çile çektim adeta altmış yıllık,
Gidişinle yıkıldım, yarım kaldım BABAM.

11.12.1996
BAHÇIVAN

Hiç yorum yok: